julia-aupair-engeland.reismee.nl

Rustig weekje

Hoi,

hier weer een nieuwe blog. Deze week is er eigenlijk niet veel gebeurd.

Maandag ben ik weer naar school geweest. Zoals altijd was m’n bus weer eens vertraagd dus kwam ik te laat op school aan. Maar gelukkig was het geen probleem. Daarna heb ik de kids van school gehaald en toen eten gekookt.

Dinsdag heb ik hardgelopen nadat ik de kids naar school heb gebracht.

Woensdag hoefde ik niet naar school dus het was een rustig dagje. Nadat ik de kids naar school heb gebracht ben ik met de bus naar Kingston geweest. Ik wilde naar Rituals om een cadeautje voor Michelle te kopen. Toen ik in Kingston was ben ik ook nog even in de grote winkelcentra geweest. Toen ik naar de bus liep zag ik opeens een hema. Heel verbaasd ben ik naar binnen gegaan. Het was wel een kleine hema maar de producten waren wel ongeveer hetzelfde.

Donderdag was Michelle jarig. In de ochtend was het allemaal een beetje gehaast aangezien Michelle en Graham naar werk moesten. Maar ze kwamen rond een uur of 6 thuis en toen hebben we cadeautjes gedaan en taart gegeten. Daarna gingen Michelle en Graham eten bij de overburen voor Michelles verjaardag.

Vrijdag ben ik met de kids uit school naar de snoepwinkel gegaan. Het was slecht weer dus we zijn daarna naar huis gegaan en niet naar het park zoals gewoonlijk.

Ik heb deze week ook besloten dat ik vanaf vandaag een oktober challenge ga doen. 30 dagen lang, elke dag een workout, 3 keer per week hardlopen en natuurlijk gezond eten;)

Dit was de blog alweer. In het begin zei ik al dat er niet heel veel was gebeurd dus vandaar een korte blog.

xx

Reacties

Reacties

Ellen en Martin

Een oktober challenge.
Ambitieus hoor.??
Zouden wij ook eens moeten doen ? Succes. We houden je vorderingen bij. ✋?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!