julia-aupair-engeland.reismee.nl

Eerste weekje:)

Hoi iedereen:)

Zaterdag 2 september begon mijn avontuur:) Op Schiphol heb ik afscheid genomen van mijn moeder, vader, Joost, Ingrid en m’n beste vriendin Carmen. Toen ik aankwam op de luchthaven Gatwick was ik erg zenuwachtig om m’m familie te ontmoeten. Toen ik naar de aankomsthal ging kwamen de kinderen al gelijk naar mn toe met tekeningen en de ouders begroetten me super lief en aardig. Het voelde al gelijk goed.

Mijn hostfamilie bestaat uit Michelle, Graham, Darcey (6 jaar) en Samuel (10 jaar).

We hebben die avond heerlijk gebarbecued en met marshmallows bij het vuur gezeten. Volgende ochtend hebben ze me de buurt laten zien en zijn we die avond uiteten gegaan bij pizza express. Super lekkere spicy pizza;) Maandag zijn Michelle, de kids en ik naar het park gegaan waar ook de andere moeders waren. We hebben daar een heerlijke picknick gehad.

Dinsdag begon het echt. Kids naar school gebracht in de ochtend, daarna beetje het huis weer netjes gemaakt en in de middag de kids van school gehaald en met ze naar het park geweest. Daarna dinner gemaakt en toen kwamen Michelle en Graham weer thuis en brachten de kids naar bed.

Donderdag nadat ik de kids naar school heb gebracht ben ik naar Epsom gegaan en ben toen naar de language school gegaan voor een toets. Deze toets gaf aan op wat voor niveau les je zou gaan krijgen. Ik ga aankomende maandag beginnen aan m'n Cambridge Advanced (CAE) lessen. Ik heb donderdag ook wat meiden ontmoet die ook naar de language school gaan en ook au pair zijn. We hebben gelijk telefoonnummers gedeeld en groep chats aangemaakt:)

Vrijdag ben ik in de middag gaan lunchen bij Nando's in Epsom met wat meiden en jongens van de language school. Superlekker geluncht!

Zaterdag ben ik met 3 meiden en een jongen van de language school naar London geweest. De derde keer in London voor mij en nog steeds zo geweldig. Beetje sightseeing gedaan en geshopt op regent street en oxford street:) Ik ga zeker nog vaker terug! Ik ben tenslotte nog 9 maanden hier;)

Vandaag ben ik naar een voetbalwedstrijd gegaan van Samuel. Uiteindelijk gewonnen met 3-2. Hierna zijn we doorgegaan naar een andere voetbalwedstrijd waar heel veel teams aan meededen van hotels, onder andere het hotel waar Michelle manager van is. Dus we gingen dat team aanmoedigen.

Ik hoop elke zondag een nieuwe blog te maken maar soms vergeet ik dingen dusjaa... we zullen zien;)

Xxx Julia









Reacties

Reacties

Margo Thumann

Hoi Julia
Leuk dat je een blok schrijft.
Ik ga je volgen hoor.
Veel plezier xx Margo

Ellen en Martin Acapella

Hoi Julia, stoer hoor.
We gaan je volgen van uit Tahiti.

Thera

Leuk Julia jou te volgen. Super leuke ervaring. En wat heb je al een leuke week achter de rug. Xx

Moos

Super leuk Julia, goed idee. Zo krijgen we toch een stukje van je leventje mee in Londen!

Ingeborg

Nice to read about your adventures!
Before the end of your 9 months I expect to see some english sentences in the blog ?
All the best, and enjoy...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!