julia-aupair-engeland.reismee.nl

Verjaardag, Lunch en Au pair event

Hooi,

ik weet het is maandag en ik zou zondag mijn blog steeds plaatsen maar ik was gister zo moe dat ik het helemaal vergeten ben.

Maar goed, maandag was Samuel jarig dus na school nam hij een vriendje mee die ook bleef eten. Ik ben ook weer naar school geweest wat ook erg gezellig was met alle meiden. Na school heb ik echt een heerlijke salade genomen bij de Subway. Toen Michelle en Graham ’s avonds thuis kwamen gingen we met z’n allen zingen voor Samuel en hadden we een voetbaltaart voor hem. Daarna ging hij de cadeautjes uitpakken en was helemaal in shock toen hij zag dat hij een tv voor op z’n kamer kreeg. Je had dat gezichtje moeten zien. Hij wist gewoon niet wat hij moest zeggen. Zo lief!!

Dinsdag heb ik een beetje het huishouden gedaan en netflix gekeken;)

Woensdag ben ik weer naar school geweest en na school had ik een bankafspraak omdat ik graag een bankaccount wilde openen. Ik dacht dat ik maar 20 minuutjes daar zou zijn maar heb er 50 minuten gezeten…Alle informatie moest gecheckt worden en dingen moesten worden ingevuld. Maar het is allemaal goed gelukt gelukkig.

Donderdag nam Darcey een vriendinnetje mee naar huis. We zijn eerst naar het park geweest en toen zijn we naar huis gegaan en heb ik gekookt. We aten spareribs en salade. Blijkbaar had dat vriendinnetje nog nooit spareribs gegeten.. Maar ze vond het heerlijk:)

Zaterdag ging ik met Hilde, een Nederlandse Au Pair die ik in Nederland heb ontmoet op de workshop van de au pair organisatie, lunchen in Epsom. We hebben gegeten bij Nando’s. Voor iedereen echt een aanrader als je een keer in Engeland bent. We hebben lekker bijgepraat en het was ook wel weer eens fijn om in real life Nederlands te praten;)

Zondag had ik het au pair welcome event in London. Ik moest de trein nemen vanaf Stoneleigh maar daar reden de treinen niet dat weekend dus moest ik een bus nemen die als vervanging was. Ik moest 50 minuten met de bus naar Clapham Junction station en vanaf daar de trein nemen naar London Waterloo. Vanaf London Waterloo moest ik de metro nemen naar de straat waar het event was. Kortom ik moest heel lang reizen… Toen ik daar aankwam waren er al heel veel au pairs. Er waren dus allemaal ballonnen met een plaats in Engeland erop. Hierdoor kon je au pairs ontmoeten die in jouw omgeving wonen. Ik heb toen heel leuk allemaal au pairs ontmoet. Ook een paar Nederlandse! We zijn toen gaan lunchen en daarna zijn we met een paar au pairs een beetje gaan shoppen en daarna gezellig nog een terrasje gepakt. Hierna gingen we weer naar huis toe. Ik moest helaas weer zo belachelijk lang reizen dus was echt helemaal gesloopt toen ik op het station stoneleigh aankwam. Op dat moment kreeg ik een berichtje van Michelle dat Graham mij zou ophalen met de auto aangezien het al best donker was. Ik ben gelijk m’n bed ingedoken en meteen in slaap gevallen.

Kortom, het was een hele leuke week:)














Reacties

Reacties

Margo

Leuk meis wat je weer allemaal heb meegemaakt. Fijne week. En tot volgende week xx

Moos

Leuk dat je nu ook wat Nederlandse meisjes kent daar! Vast heel gezellig als jullie bij elkaar zijn. ?

Thera

Leuke foto's Julia, ik zie en lees dat je het reuze naar je zin hebt. Je bent al aardig wegwijs in het mooie London. Enjoy xx

Acapella

Leuk om zo jouw avonturen te lezen Julia. Groetjes van af Bora Bora. Ellen en Martin

Mama

Foto's zijn weer verdwenen puk....?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!