julia-aupair-engeland.reismee.nl

Ziek, lemon muffin en Park plaza hotel

Hoi:) Hier alweer mijn tweede blog.

Voor mijn gevoel is deze week heel snel gegaan. Waarschijnlijk omdat ik nu wel zo’n beetje in het ritme begin te raken.

Maandag begon mijn eerste dag op school. Ik zit in een leuke klas met allemaal meiden uit verschillende landen. Mijn docent is erg aardig en we gingen het eerste uur elkaar leren kennen. Maandagochtend werd ik wakker met erg veel hoofdpijn. Volgens mij had ik ook erge koorts dus samengevat was ik waarschijnlijk gewoon ziek. Na school werd het helemaal drama omdat ik gewoon echt ziek aan het worden was. Ik ben daarna gelijk naar huis gegaan en een uur geslapen voordat ik de kids van school moest halen. Die avond ben ik vroeg naar bed gegaan en de volgende dag ging het al ietsje beter. Kindjes waren erg lief voor me.

Dinsdag was eigenlijk niet zo bijzonder. Beetje rustig aan gedaan omdat ik nog niet echt beter was.

Woensdag ging ik weer naar school en ben na school naar de koffie tent Costa geweest. Niet voor de koffie maar voor een super lekkere lemon muffin!! Die had ik ooit gegeten toen ik hier met school was en wilde die heel graag weer eens proeven.

Vrijdag heb ik de kinderen van school gehaald en zijn we naar huis gegaan. Even snel een snack gegeten, omgekleed en daarna zijn we met de trein naar London gegaan. Op Victoria station stond Michelle ons op te wachten. Alvast voor Samuels verjaardag, die maandag is, verbleven ze een nacht in een Harry potter hotel. Het is gewoon een normaal hotel maar sommige kamers zijn helemaal in Harry potter stijl. Michelle, Graham, Darcey en Samuel verbleven hier en ik mocht in het Park plaza Victoria hotel, waar Michelle General Manager van is, slapen. Die avond gingen we nog wel met z’n allen dineren in het hotel van Michelle. Je kon allerlei tapas hapjes bestellen en dat was echt heerlijk! Uiteindelijk gingen zij naar het Harry potter hotel en ik naar mijn kamer. Ik had een super mooie kamer en de volgende ochtend een heerlijk ontbijt! Wat ik wel raar vond was, omdat ik zelf 7 maanden in een hotel heb gewerkt en elk weekend ontbijt draaide, om nu eens zelf een gast te zijn in plaats van iemand die daar werkt.

Op zaterdag gingen Michelle, Graham, Darcey en Samuel naar huis want Samuel gaf zijn verjaardagsfeestje. Ik bleef die dag nog in London want wilde nog super graag naar de Victoria secret en de brandy Melville. Hierna ben ik ook lekker naar huis gegaan. Die avond kwam er allemaal visite voor Samuel dus het wat een en al gezelligheid. Er was ook een vrouw die opeens Nederlands tegen mij begon te praten. Ik vond dat heel raar aangezien ik continue engels aan het praten ben. Wat bleek, zij is getrouwd met een engelse man en woont hier al heel lang. Ze heeft ook een zoontje wat een vriend is van Samuel. Dus het was wel leuk om even Nederlands te praten:)





Reacties

Reacties

Margo

Leuk geschreven Julia, leuk dat je ons op de hoogte houd zo.
Ik hoop dat je al n beetje beter bent.
Nou kind, tot volgende week.
Veel plezier xxx

Guylaine

Wat leuk om je blog te lezen Julia! Ik ben van 9 tot 14 oktober in Londen.
Zou leuk zijn om dan ergens een kopje koffie te drinken en bij te kletsen.
Dikke kus van je nicht! XX

Opa oma

Het was wel een biezonder weekje voor jou je was niet lekker hoofdpijn koorts misselijk meer was er niet maar je moet toch door gaan om de kids te verzorgen maar inmiddels ben jij weer opgeknapt wij konden niet met jou skypen maar dit legt denk ik dat het bij jou laptop iets niet goed ging maar we gaan het gewoon nogmaals proberen lief oma opa xxxx

Thera

Wat maak je veel dingen mee. Super om te lezen dat je in een fijn gezin terecht bent gekomen. Geniet maar lekker, lieve groetjes van ons twee. Xx

Moos

Fijn dat je weer bent opgeknapt. Zo te horen heb je je draai wel gevonden daar! Benieuwd naar je volgende blog. ??

Densie

Wat leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt. Geniet ervan. Tot volgende blog ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!